تجمع دانشجویان و اساتید مشهد در محکومیت برخورد با دانشجویان و اساتید آمریکایی حامی فلسطین مشوق‌های سربازان ماهر اجرایی شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) اژه‌ای: امروز یکی از مسائل مهم کشور و مردم، مقوله عفاف و حجاب است وزارت خارجه به اعمال تحریم برخی از کشور‌های غربی علیه نیرو‌های مسلح ایران واکنش نشان داد ادامه حملات رژیم صهیونیستی در غزه و افزایش تعداد شهدا رئیس‌جمهور آلمان کنفرانس درباره جنگ غزه را لغو کرد تاکید شی جین‌پینگ و بلینکن بر تثبیت روابط آمریکا و چین با رویکردی مثبت و سازنده ویدئو | شناسایی و دستگیری ۷نفر از اراذل و اوباش در ارومیه امارات نیروگاه هسته‌ای جدید می‌سازد مقامات نظامی ایران و هند بر گسترش همکاری‌های دفاعی و نظامی تاکید کردند فرمانده گروه شهید دکتر حمزه صادقی مشهد: جبهه فرهنگی در خط مقدم قرار دارد رئیسی: ایران تحریم‌ناپذیر است | با اراده پولادین مردم تحریم‌ها به نتیجه نرسیده است وزیر دفاع روسیه: گروه‌های تروریستی مستقر در افغانستان تهدید اصلی آسیای مرکزی هستند علل هم‌پیمانی اردن با رژیم‌صهیونیستی روایت نماینده شهرآرا از دیدار کارگران با رهبر معظم انقلاب | متفاوت‌ترین سفر زندگی‌ام بود نامه رئیس دانشگاه فردوسی مشهد به رؤسای دانشگاه‌های آمریکایی در حمایت از غزه مذاکرات آشتی میان حماس و فتح به میزبانی چین برگزار خواهد شد مقاومت عراق درباره حمله به هدفی حیاتی در حیفا بیانیه صادر کرد یک هفته قبل از انتخابات زمان تبلیغات داوطلبان دور دوم بلایی که با خوردن ۴ استامینوفن سرتان می‌آید | عوارض نسل قدیم دارو‌های سرماخوردگی‌
سرخط خبرها

آخرین وضعیت ورود زائران پاکستانی به کشور| از تامین امنیت زوار تا استقرار بیمارستان صحرایی در شرق کشور توسط سپاه

  • کد خبر: ۱۲۵۴۵۰
  • ۲۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۱
آخرین وضعیت ورود زائران پاکستانی به کشور| از تامین امنیت زوار تا استقرار بیمارستان صحرایی در شرق کشور توسط سپاه
معاون قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه گفت: روند پذیرایی از زائران پاکستانی در موکب‌های پایانه‌های مرزی میرجاوه و ریمدان تا زاهدان ادامه دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار خلیل آبادی در در مورد آخرین وضعیت ورود زائران پاکستانی به کشور اظهار داشت: امسال نیز مردم سیستان و بلوچستان افتخار میزبانی از زوار اربعین حسینی را پیدا کردند و شرقی‌ترین دروازه حرم ابا عبدالله الحسین علیه السلام مأمن زائرانی است که از منطقه شبه قاره به این استان می‌آیند تا مسیر نجف تا کربلا را به عشق امام حسین (ع) با پای پیاده طی کنند و در راهی مقدس قدم گذارند.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه قدس جنوب شرق نیرو زمینی سپاه گفت: در همایش بزرگ اربعین همه مسلمانان اعم از شیعه و سنی با همدلی و همبستگی کنار یکدیگر سمت مقصد تمام دلباختگان و آزادگان حرکت می‌کنند که در نهایت این اتفاق شگرف به یک اتحاد بی‌نظیر تبدیل می‌شود.

وی ادامه داد: خوشبختانه این روز‌ها شاهد فضای بسیار معنوی در سطح استان و بین مردم متدین و فهیم این خطه از ایران اسلامی هستیم، که زن، مردم پیرو جوان، سردار طایفه و بزرگ قوم، همه با افتخار میزبانی می‌کنند.

سردار خلیل آبادی گفت: مردم و مسئولان در سرزمین وحدت اسلامی بسیج شده و در حال پذیرایی از زائران پاکستانی هستند؛ مرزنشینان غیور این خطه نیز درب خانه‌هایشان را روی زائران حسینی گشوده‌اند.

معاون قرارگاه قدس سپاه بیان کرد: یگان‌های ارتش، سپاه، انتظامی، مرزبانی، نمایندگان ادارات و سازمان‌ها و استانداری با تمام توان در دو مرز میرجاوه و ریمدان حضور دارند. تعداد گیت‌های وردی زائران کم بود که افزایش یافته و مشکل حل شده است. جاده دسترسی از ریمدان تا چابهار برای تردد زائران مهیا شده، مشکل آب و برق در منطقه مرزی ریمدان نیز برطرف شده و خدمات‌رسانی به زوار به خوبی ادامه دارد. آب لوله‌کشی از سد شیرگواز تا پایانه مرزی ریمدان به طول صد کیلومتر فراهم شده است.

وی از طبخ روزانه دو هزار پرس غذای گرم در پایانه‌های مرزی ورودی زائران خبر داد و گفت: روند پذیرایی از زائران پاکستانی در تمامی موکب‌ها از پایانه‌های مرزی میرجاوه و ریمدان تا زاهدان ادامه دارد و زوار پس از استراحتی کوتاه در زائرسرا به وسیله اتوبوس، هواپیما یا قطار به نقاط زیارتی مورد نظر خود حرکت می‌کنند.

سردار خلیل آبادی ادامه داد: در پایانه مرزی ریمدان بیمارستان صحرایی با پیگیری و دستور فرمانده نیروی زمینی سپاه ایجاد شده و زوار ویزت رایگان می‌شوند، خدمات پزشکی با حضور پزشکان متخصص ارائه می‌شود و در صورت لزوم امکانات عمل جراحی نیز در این بیمارستان فراهم شده است.

معاون قرارگاه قدس نیرو زمینی سپاه گفت: امنیت زائران از گذر ریمدان تا میرجاوه و زاهدان مورد تأکید فرمانده نیروی زمینی سپاه بود که در این راستا اقدامات لازم انجام شده و زوار بدون دغدغه امنیتی در حال تردد هستند.

وی تاکید کرد: زیرساخت‌های ضروری ایجاد شده در پایانه‌های مرزی میرجاوه و ریمدان جهت رفاه و استفاده مردم بومی در همان مناطق باقی خواهد ماند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->